För dig som bor i en JM-bostad

Här kan du hitta kontaktuppgifter och svar på vanliga frågor rörande din bostad.

Mina sidor

Här kan du bland annat se dina sparade bostäder och information om ditt bostadsköp.

Logga in på Mina sidor

Hyra och avgifter

I portalen för ekonomiska ärenden kan du ta del av dina hyresavier och andra ekonomiska ärenden.

Fortsätt till inloggning

För hyresgäster

Här hittar du information om ditt boende i de hyresrätter som JM förvaltar.

Läs mer här

Kontakta kundservice

Kundservice

Kontakta JM AB:s kundservice vid tekniska problem i din bostad. Gör din felanmälan i första hand via "Felanmälan för boende" ovan. Vid brådskande ärenden, ring direkt. Vid obemannade tider kopplas akuta ärenden till jouren.

Måndag - fredag
7-16, lunchstängt 12-13
Lördag, söndag och helgdagar
Stängt
Telefonnummer:
020-731 731
E-post:
kundservice@jm.se

För övriga frågor ring växeln: 08-782 87 00

Kundombud

Vi eftersträvar alltid god kvalitet och har som absoluta målsättning att överlämna en felfri bostad i rätt tid. Men ibland uppstår missförstånd och ibland gör vi fel. Därför har vi ett Kundombud. Om du är missnöjd med hur ditt ärende har behandlats av bostadsprojektet kan du ta kontakt med Kundombudet som tar del av ditt ärende, utreder saken och ser om det går att hitta en lösning. Ibland har ett klagomål inte blivit tillräckligt utrett eller belyst från projektets sida. I dessa fall kan Kundombudet tillse att projektledningen utreder saken vidare. Kundombudet är anställd av JM-koncernen men arbetar opartiskt och har till uppgift att pröva kundens klagomål och, vid behov, medla mellan kunden och JM från en utgångspunkt utanför det aktuella projektet.

E-posta kundombudet