Kvinna dricker en kopp kaffe i ett kök.

Vi har de nöjdaste kunderna - igen

Nyheter 2013-02-21

För fjärde året i rad bor bostadsutvecklingsbranschens nöjdaste kunder hos JM. För detta mottog vi idag utmärkelsen ”Årets nöjdaste kunder 2012”. Enligt Prognoscentrets undersökning får JM ett NKI (Nöjd Kund Index) på 76 av 100 möjliga poäng. Branschindex uppgår till 72.

- Ett stort tack till våra kunder för det fortsatt fina förtroende de visar oss, säger Johan Skoglund, VD på JM. Vi kommer hela tiden fortsätta att utveckla vårt sätt att bygga, och husen vi bygger, för att det som är bra ska bli ännu lite bättre. Jag vill också rikta ett stort tack till alla JMs medarbetare för det fantastiska jobb de gör varje dag.